Barnvakt!!!

(namnlöst)
Ludwig

(namnlöst)
Wilhelm

(namnlöst)
Wille & Ludde

Idag har jag passat dessa små killar!
Påminner lite om Emil i Lönneberga, eller hur? De är minst lika busiga!

VI har tittat på film, Emil + Bilar. Sen har de jagat varandra och klappat Nova. Nova är förundrad över dessa små människor som gärna smeker, pussar och kramar henne! Hon ser förvånad ut men aldrig arg. Hon är duktig!

Anneli var bara borta knappt 2h så det var inte så länge jag hade dem. Det var kul! Men hjälp så mycket energi så små människor har.... MYCKET mer än vad en vuxen kan jag säga!!! Hade aldrig orkat ha barn. Eller jobba med barn, gulp, det låter skitjobbigt!

Nu skall jag plugga!

Eller vad säger du?!
Postat av: Helen

Vad gulliga!

Twins eller?

Du är duktig du,en vecker dag blir du nog en toppenmorsa :D

2008-10-22 @ 19:40:42

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback