Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp...

Så jävla sant som det är sagt!!!

Just nu har jag en adrenalinkick!!! Vunnit i en tvist! Tadaaaa! Tadatadatada tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Jag gick med på att ta ett telefonabonemang pga av en envis jävla säljare. Det är helt emot mina principer och jag kommer aldrig att göra det igen. Men han lovordade det så himla mycket, sa att det jag betalade idag (jag berättade vad) var aaaaaaaaaaaaaalllllldeles för dyrt.

Men när jag i lugn och ro fick räkna igenom detta visade det sig att deras alternativ var fler hundra kronor dyrare än det jag har idag!
Problemet var att vi ingått ett avtal och som näringidkare har man ingen ångerrätt. Men jag hävdade att deras marknadsföring stod i strid med marknadsföringlagen, att de använt sig av vilseledande marknadsföring och att avtalet därför skulle hävas.
De hade då för sig att jag skulle betala en straffavgift om 8000kr!!!!!!!!!!!! NO WAY!!!!
Jag fick argumentera lite med dem samt skriva ett litet brev till deras VD. Och nu ringde det en kille och sa att de beslutat sig för att dra tillbaka avtalet i sin helhet, utan kostnad för mig!!!!!
Jag hade faktiskt medgett 1000,- som skälig avgift för deras extra jobb. Men nu behöver jag inte betala någonting och jag slipper deras skitabonemang!!!!!!!

STÅ PÅ ER INNAN NÅGON ANNAN GÖR DET, VAR INTE SOM DEN LILLA MANNEN I SAGAN OM SKRÄDDAREN!

Eller vad säger du?!
Postat av: Jenny

Grattis eller vad man nu säger.. Verkar som om du läser rätt grejor.. =)



Och du.. bädden, vi har inga inne och kommer inte hinna få hem nån tills på måndag. Men kom gärna in ändå så kollar jag på bädden och såfall beställer en till dig..

Postat av: patrik

jag håller med, grattis!!

det verkar som att du kan de här sakerna, du får gärna hjälpa mej med mitt problem med;)

har du råkat ut för tele2 med eller??

hör av dej;)

2008-11-09 @ 14:29:44

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback