Och fler....

För mammas skull :-)

Hannas syster Karin är psykolog
Lisbeth bor i Tönnersjö
Frida från Ysby läser till lärare (tror matte och biologi???)
Gabbi och Håkan heter numera Gysenius båda två
Ingela Klinker har läst agronom
Sofie Samuelsson har fått lägenhet i Malmö, läser i Lund
Matilda Wennström bygger hus

:-)

Retorikövningen idag gick bra! Jag var den enda som va manusfri!!! De andra gav mig komplimanger och sa att jag lät lugn och proffsig! Skönt, gillar inte att prata inför folk på det viset. Men man får lära sig!

Imorgon blir det föreläsning i bevisning, onsdag plugga själv och ev passa Annelis tvillingar när hon har retorikövningen. Wille och Ludde kanske har fått impetio (svinkoppor för alla som inte är hudterapeut-nördar) och då får de inte gå på dagis. Så jag erbjöd mig att ha dem den timmen det handlar om så inte Anneli missar övningen. Jag sa att jag kanske inte är så bra på det, men att jag kan förvara dem åt henne :-D

På torsdag har jag seminarium på förmiddagen och sedan kör jag och Nova hem. I helgen skall vi förhoppningsvis flytta in!!! Då skall jag försöka lägga upp en ny runda bilder på hemsidan.

Idag skall jag lägga mig tidigt.
Satt uppe för länge i lördags och drack cola, så jag somnade inte förrän vid 03,00. Så i söndags somnade jag ju i soffan innan läggdags och var inte trött sen. 02,45 tände jag lampan och läste en stund..... En halvtimme eller så, sen somnade jag väl....Så ikväll blir det att bädda ner sig i soffan liiiite tidigare! Jo jag sover fortfarande i soffan. Lite trött är jag på det nu, men den 1/11 får jag ju min Grankotte!!


Min förkylning är ganska bra nu. Vart inte så farligt. Drack ju mina droppar. Har lite känning och blir trött fortare än vanligt, men annars ok! Var hos Anneli och masserade 5st ikväll. Orkade jag utan problem!


Dags att varva ner för kvällen!
Ting!


Ps, Grattis sägerska-Anneli!


Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Matilda Wennström? Det är ju en kollegas syster, vilket sammanträffande. :)


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback