Var är jag?



Just det ja, i Örebro :-)
Mitt hus ligger till höger i bilden (som är liten jag vet). Men ni ser de två husen som är nästan runda? Och ovanför dem två vita hus. Det översta bor jag i. Bortanför det är det skog och motionsspår.
De röda husen som kommer sedan är studentboende med korridorer.
Vi är mest i Långhuset, byggnaden i mitten som är skitlång!
Det tar ca 5min att gå från mig till Långhuset. Alltsammans ligger på Campusområdet.
Min nya lägenhet ligger 1km ifrån den jag bor i nu. Man följer vägen som går upp till höger.

Ciao!

Eller vad säger du?!
Postat av: Mam Kjärstin

hej lilla gumman !



Skickar några rader till dig så här på lördagskvällen. Tänker på dig, undrar om du har mycket att läsa eller om du kan njuta lite av kvällen ?

Tack för annonsen du skickade, dock finns allt som behövs i stallet. Snällt att du tänkte på oss!

Här är lite busväder på gång, störtregnskurar med hagelinblandning, inatt väntas stormvindar och rejält med regn, burr vilken tur att man har tak över huvudet....



Nu vet jag också hur det känns att skiljas från små ulliga, gulliga valpar,,,

Sibell hämtades i onsdags och idag har både Silla och Sabina hämtats av sina nya mattar...

Det är väldigt lugnt i köket.... Sanna och Enzo får underhålla varandra.... Enzo verkar tycka det är lite konstigt... ingen biter mig i svansen, ingen drar i mina öron, heller ingen drar eller biter i min... hm...i min... snorre.... faktiskt väldigt skönt att bara få vara... fast dom var ju roliga också, syrrorna... suck...



Jag har börjat ommålningen av gille-stugan...

Grönrutiga taket är nästan vitt nu, en strykning till, sen så.

Målar sen tapet och panel i färgen antikvit.

Hade ni en soffa till salu ?



Wiktor är på sin praktikplats, alltså är jag och far ensamma, skall titta på tv och käka varma mackor... kanske en liten kall öl därtill...



Skriver mer om nån dag eller så, förresten fanns det annons om ek-möbel idag, jag har begärt bild o mått.



Ha det så gott, krama Nova, hälsn o kram - mammi

2008-10-04 @ 20:07:06

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback