Året som gått

Snart har hela 2009 gått till historien och det är dags för en summering.

Jag gick termin 2 i Örebro men hade sedan den enormt stora turen att få byta till Lund. Jag känner mig verkligen tacksam och jag älskar Lund!

Mattias började med stor glädje SMO i Kramfors. Det var öde och fullt med snö så även han var väldigt glad över att gå komma hem till sommaren och sedan få börja i Revinge.

Nova har opererats för mastocytom två gånger. Peppar peppar ta i trä, men inga nya knutor har kommit. I samband med den sista operationen röntgades hennes rygg och förslitningar konstaterade. Rehabilitering med vibrationsträning, simning, glukosamin, Rimadyl och förändringar i foderstaten följde. Nu är hon pigg som en valp och finare än aldrig förr i musklerna!

Vi har gjort färdigt huset!! Fogning av fasaden och byte av taket. Visst återstår det några små detaljer men inte mycket. Även trädgården har fått en uppryckning, ordentlig beskäring av häcken och ansiktslyft på framsidan samt staket.

Efter att ha varit förlovade i fem år slog vi till och gifte oss! Det hela var hemligt och underbart!

Jag håller på att avveckla salongen, efter fem år. Det var jobbigt först men efter förtroendekris med hyresvärd och anställd var det oundvikligt, motivationen försvann. Nu känns det bara bra och jag har nya planer för min verksamhet.

Flera av mina vänner har blivit mammor och pappor under året! Jag beundrar dem som är osjälviska nog att offra stora delar av sina liv på dessa små varelser, men säger själv nej tack!!!

Jag har gjort en färg- och stilanalys hos Jannice. Och jag måste säga att det har varit en riktig höjdare!! Numera köper jag bara kläder som jag passar i, som jag gillar och som är sköna. Borta är impulsköpen!! Medventen shopping it is! Det har även smittat av sig på inredningen och jag är klart mer selektiv. Kvalité och känsla behövs för att man ska trivas, inte kvantitet.

Jag har börjat dricka kaffe! Det har inget med det sociala att göra utan det är en drog rätt och slätt.

Vi har slutat äta så stora mängder med skräpmat. Nu endast någon gång i månaden, det känns helt ok!

Jag bytte post från kassör till sekreterare i SHR. Det trivs jag utomordentligt med!

Snart, mycket snart, kan jag lägga ytterligare 60 hp juridik till meriterna. Studierna går bra hittills! Det är intressant och jag känner att jag hittat rätt!

God Jul och Gott Nytt År!
Kram Christin

Eller vad säger du?!
Postat av: tilda

Well done!!! Applåder från hantverksgatan.blogg.se

Postat av: Karro

Vad kul med en summering, det har helt klart varit ett händelserikt och produktivt år! Men vad annars hade man trott om dig? :)

2009-12-21 @ 15:25:58

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback