Arga Snickaren listar

Jag tycker att Arga Snickaren är bäst!!!
Snacka om att få saker gjorda.
Har hört två invändningar mot honom som jag kraftfullt vill bemöta.
1. Han donderar
- Ja, han är arga snickaren, det är poängen!
2. Han gör inget själv
- Jodå, i varje program ser man honom snickra. Men som arbetsledare och terapeut ser vi honom oftare och åter igen, det är ju det som gör programmet!!! Titta på j*vla Äntligen hemma om ni vill se snälla snickare!

Haha hur som helst. Igår gillade jag att han bad familjen göra en lista inför att de skulle göra sitt uppdrag. Det är vad jag alltid har sagt, listor är bra. Man får inte gå till överdrift och lista allt, men lite!

Anders Öfvergård är arga snickaren. Foto: Magnus Selander/Kanal 5


Eller vad säger du?!
Postat av: madde

Ja listor e ett måste. Annars håller man på med allt och inget...


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback