Lämnat Hven

Idag har vi varit på ön och hämtat mina sista saker samt städat lokalen.
Fick besök av en viss person.
Hon babblade på som aldrig förr. Berättade om deras pool, 10 årig bröllopsdag och tillhörande resa, samt icke-planer för spaverksamheten. Jag undrar om hon tror att jag är intresserad? Jag kunde helt ärligt verkligen inte bry mig mindre.
Sedan avslutas det hela med att jag får en extremt lång kram, som höll på att kväva mig, samtidigt som hon säger "jag tycker om dig ändå, även om du är lite bitter".
What?
Det enda jag fick fram var jag är inte bitter. Det är jag inte. Jag har det bättre än någonsin. Det känns som en lättnad att lämna Hven och en lättnad att lämna mina manipulativa, dogmatiska hyresvärdar. De är en stor del i att det inte var möjligt att fortsätta.
Jag har sällan stött på en människa som kan prata så mycket skit om dem i sin omgivning, vänner som fiender. Vem vet vad som sägs om en själv? Jag hoppas att vi aldrig aldrig behöver träffas igen.

Eller vad säger du?!
Postat av: Jenny M

Grattis eller vad man ska säga.. Vet inte vad som passar.. =)

2009-12-28 @ 19:19:43
Postat av: E

Den som pratar skit om andra i din närvaro, pratar skit om dig i din frånvaro....



Grattis till ett liv utan dem.....



Kram

2009-12-28 @ 21:04:25

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback