Produktiv

Idag har jag sytt färdigt draperierna till ovanvåningen!
Jag hatar att sy, det tar så lång tid! Men denna gången bestämde jag mig för att göra det utan att slarva. Mäta, klippa, sick-sacka, stryka, hänga upp, mäta på plats, fålla, stryka och hänga upp.
Det blev bra tycker jag!

Har även lämnat massa till återvinningen. Papper, kartonger, metall (även från värmeljus), glas. Mycket blir det! En hel bil full! Du lämnar väl till återvinning? Vi har även bio-kärl. Det känns skönt att göra vad man kan i det lilla!

Jag hann också med att städa toaletten! Tackar mig själv för att vi valde en vägghängd, slät toalett. Den är så lättstädad! Det är äckligt nog som det är...

Kom på fler saker jag vill shoppa, en jacka och en väska. Men framför allt en jacka. Ska kika i Landskrona imorgon. Då ska jag också till biblioteket och låna en immaterialrätts bok. Det närmar sig hemtenta!!!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback