Nya glasögon

Var hos optikern och fixade en ny sadel till mina brillor.
När jag väntade hittade jag dessa snyggingarna från Efva Attling



På bilden ser de bronsiga ut, men de jag titade på var silvriga, precis som dem jag har idag.
De heter Little Ring Star och kostar ca 2650,-
Det blir med andra ord inte denna månaden, hahaha och förmodligen inte nästa!

Eller vad säger du?!
Postat av: Moster Ann-Marie

...tittar in ibland på din blogg och måste nu kommentera. Jättefin sadel, men det är inte så mycket att orda om...utan istället Nova,som är den kanske finaste hunden som finns. Förstår att det är det käraste ni har. Jag säger bara så här: en sådan hundras skulle jag vilja ha. Hade en gång en Grayhound, som blev sjuk. Kommer aldrig att glömma. Hoppas det fixar sig på torsdag. Förstår att det känns. Men Nova är ju fortfarande ung och stark och jättefin. Kram Moster.

2009-02-17 @ 20:09:47
Postat av: Eleonor

Hej min vän!

Allt bra m dig? Efter en vecka med influensa är man på bena igen.

Jag var i Göteborg på Gilda i måndags och gjorde mitt första examinators uppdrag. Det var super kul!

Det var jag och en tjej fr Kalmar... Tack för att du tog upp mitt namn och att jag fick chansen till detta =)

Kör försiktigt hem!!!!!

Kram E

2009-02-18 @ 18:59:30

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback