Trädgårdsmasakern II

Idag har vi haft stora beskärar dagen!
Började med häcken mot familjen Glansk


Oxelhäcken var liiiiiite eftersatt i skötslen!!

Såhär prydligt blev det efter någon timme!! (Japp, tö-väder här idag. Nu regnar det.)

Uppfarten känns dubbelt så bred nu!


Denna högen får Brandmästare Nilsson ta hand om!!

Såhär blev häcken på baksidan. (Anneli gömmer sig i en buske och pratar i telefon!)

Häcken på framsidan fick också en omgång

Syrenen innan för buxbomen fick lite frisering

Något mörk bild på resultatet

Något suddig bild på resultatet

Efter allt slit var vi värda den mycket goda köttgryta som pappa hade tagit med! Vilken god idé!

Sen kan jag konstarera att vi borde lägga mer singel på marken mellan huset och uthuset. Såhär såg det ut efter att vovvarna ätit sin kvällsmat idag.....

Tack Mamma, Pappa, Anneli och Wiktor för hjälpen!!

Eller vad säger du?!
Postat av: FAN!!!!!

Tror ni att jag längtar hem eller??????

2009-02-22 @ 18:18:48
Postat av: Anneli

Det var så lite så :) kul att jämföra före och efter.. nu förstår jag hur rishögen kunde bli så stor.. hehe!

2009-02-22 @ 18:48:13
Postat av: mammi

tack själv, kära du, för varmt mottagande med nybakta scones! Supergott!

Mysig dag har vi haft, kanske vi dyker upp igen till påsk!

2009-02-22 @ 20:54:40
Postat av: Jenny

Tack.. pilla på alla möjliga knappar igår, fick rätt på detm visste inte hur. Men nu vet jag till nästa gång.. =)


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback