4 dagar kvar...

Spänningen är oliiiiidlig!
Hrm, ja. Eller något.

Var på föreläsning idag, "Inför tenta". Man tror att det ska vara givande och nödvändigt, men det var bara upprörande och förvirrande. Innan kände jag mig lugn, nu är jag säker på att jag har massa luckor i kunskapen. Tack det det professorn!!

För övrigt regnar det här efter en högsommar helg. Kändes trist att cykla ner i det vädret. Men nu har jag iaf sålt cykeln så nu slipper jag cykla! Jag kan åka med Anneli de gånger som återstår.

Sitter och gör övningsfrågor inför tentan. Börjar bli tråkigt. Är iaf klar med alla böcker. Skönt. Blir uppgifter idag och hela dagen imorgon. På torsdag blir det frissan och packa/städa. Och på fredag smäller det!! Det kommer vara så ofattbart skönt när man går ut från tentasalen och är fri!!! Friiiii som en fåååågel!!!

Ja... Om man skulle fortsätta...

Eller vad säger du?!
Postat av: mammi

tänker på dig.... håller tummarna och hoppas att det inte blir några större problem för dig...

det brukar ju alltid gå bra, så varför inte även denna gång...

Kram !

2009-06-02 @ 17:44:44

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback