Äktenskapsbalken

Är vad som läses idag.
Igår blev det föräldrabalken.
Sedan kommer ärvdabalken, alla delar av familjerätten som jag nu gett mig på.
Det går bra! Men jag får ont i rumpan av Mattias köksstol. Fick hämta min huvudkudde att sitta på.

Annars händer inte så mycket. Strålande väder med sol och blå himel. Betraktar ån från köksfönstret.
Avhandlade en del bokningar och mejl på förmiddagen.
Mattias är i skolan hela dagen.
Pratade med veterinär Erik innan. Han sa att vi skulle avvakta med att behandla vovvarna för att kunna utesluta övre luftvägs infektion. Analyssvar på knutan har inte kommit.

Igår kväll såg vi en fil som hette Body Lies med Leonardo Di Caprio och Russel Crove. Den var skitdålig!!! Kvällen innan såg vi Australian med Nicole Kidman. Den var extremt bra!

Dags att fortsätta. Får nog ta en godisbit, börjar bli trött.

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback