Galna sötisar!!

Tack för era inlägg!
Jag veeeet att ni läser och uppskattar! Ville bara pressa er lite!!

Karro, reserverar DVD-n till dig!
Tilda, åhh hur ser huset ut nu?

Idag har vi haft oppositions seminarium. Vi var ganska nervösa i gruppen, vi var först ut och eftersom instruktionerna var så otydliga så visste vi inte riktigt hur det skulle gå till. Men det gick mycket bra och jag är nöjd med den individuella kritiken. Den var positiv så självförtroendet fick en boost! Nice!

Efter det åkte jag till centrum för att leta efter en klänning. Hade tyvärr inte panerat så smart utan bar kängor och en trång skjort/tröja att dra över huvudet. Det blev jobbigt att prova kläder i fem olika affärer...
Hittade inget som föll i smaken, åka hem tomhänt och med ont i fötterna. Får besöka något köpcentrum hemma på torsdag, de brukar ha öppet trots helger.

Nu har jag masserat en kompis och ska packa lite inför imorgon och inför flytten. Tänkte inte plugga utan bara ta det lungt eftersom jag redan presterat bra idag :-)
Först blir det nog en bloggprommenad!

Förresten, Grattis Jeremie The Wind som travade in på en hedrande andra plats igår! Bra flyt i det Anderssonska stallet just nu!

Eller vad säger du?!
Postat av: Tilda

Huset är gult som förr men lite mer slitet, det har växt upp massa grönt och sen har dom byggt ett jätte stort garage. Det var nog det jag la märke till.

Postat av: Sophia

Hej Christin!!



Vad skönt att du får börja studera i Lund :o)

Som vanligt hoppas jag på att åka förbi Hven i sommar igen, det ser inte ljust ut, men en dag så svänger jag förbi :o)



Hoppas Nova mår bättre!



Sköt om dig!!

2009-05-20 @ 20:05:32
Postat av: Karro

Åh vad bra!! Då kan vi kanske "göra upp" den 14:e? :)



Kramar i massor

2009-05-29 @ 07:27:07
URL: http://www.hiddenstars.se

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback