Ny vecka!

Nya tag!

Är fortfarande hemma i Skåne. Igår hade jag en tämligen bra pluggdag. Fick gjort en del. Och det behövs!! Har två obligatoriska inlämningsuppgifter denna veckan och ett grupparbete. Dessutom är det imorgon endast en månad kvar till mastodont tentan... Måste börja repetera...

v 19. Ska köra till Örebro imorgon. Ganska tråkigt att sitta i bilen så länge. Kanske ska åka till bibblan och låna en ljudbok? Väl uppe i Örebro är det skola onsdag-fredag.

På fredag åker hela cirkusen till Norrland för att hälsa på Mattias! Det kommer då vara 3,5 veckor sen vi sågs. Hmm... Länge... Vi börjar vänja oss! Vi ska äta taccobuffé på fredagen! Mysigt! Stannar där över helgen, vet inte när jag ska köra till Örebro, i början av v 20 gissar jag.

V 21 har jag obilgatoriskt opponent seminarium och obligatorisk närvaro på ytterligare 3 st. Sen blir det hem över Kristi Himmelsfärd.

v 22. Obligatorisk närvaro på två seminarium.

v 23, fredag - tenta. Sen heeeeeeeeeeeeeeeeeeem!

Inte många veckor kvar...
Bra - snart sommarlov!
Dåligt - snart tenta.

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback