Pollenchock o stjärnfall

Ja, pollenchock i alla fall. Det är alldeles gult på gator och bilar.
Tur man inte är allergisk!

Stjärnfall då?
Ja då får man ju önska sig något.
Önskar mig att tentan går bra!

Rubriken är egentligen ett namn på en låt av LW.
För mig bara en förevändning att skriva något!

Idag har jag pluggat nästan  hela dagen. Och så lär det fortsätta varje dag i 8 dagar till. Den 9:e dagen ska jag vila, packa o städa. Den 10:e dagen ska jag skriva tentan.

Nu har jag sålt i princip allt jag ville bli av med.
Skönt att slippa dra hem skräpet ;-)
Fast det är inte avhämtat ännu. Ska fixa det sista veckan! Ööö nästa vecka...

Tittade på Äntligen Hemma innan. Det börjar bli fint i deras hus! Inspirerande!

Nä, nu var det nog inget annat!
Ses o hörs snart!
Kram!

Eller vad säger du?!
Postat av: E

Läste att de ville ha 12 mille för huset.... Drömma kan man ju få göra :)

2009-05-27 @ 08:03:32

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback