Quiz



Christin gjorde Vilken personlighet är du? din quiz och resultatet är Den glada

Du skiner upp allt omkring dig. Du är alltid glad och ser positivt på nästan allt. Du hatar komplikationer och bråk och vill hellre hålla dig till den skratt-glada, vänliga och lyckliga sidan för det är den som håller dig uppe! Du mår bra utav att skratta, umgås och prata. Sanning är något du gärna vill föra fram. Att såra en människa är bland de ting du hatar att göra, samtidigt som du hatar att bli sårad själv. Du klarar av mycket även om du kan vara lat då o då...Fortsätt bara så, fast utan latheten!

På facebook kan man göra olika tester! Idag tog jag reda på vilken personlighet jag har :-)
Tyckte att det var en fin beskrivning som jag gärna förlikar mig med, trots att det är ett enkelt quiz.

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback