Sen kväll

Sista kvällen i Kramfors.
Tror inte att jag kommer åka hit frivilligt mer!! Som sagt, Nordens öken... Nipps nada att göra. 5 mil till närmsta håla.
Ikväll har vi tittat på en film på 3:an. Den var bra men mycket förutsägbar. Vet inte vad den hette.
Åt lite popcorn och gjorde inte mycket.

Imorgon blir det 6h i bilen. Två skivor kvar med Bodström. Sedan hoppas vi att Anne Holt boken är bra. Annars blir det trist... Senast ljudboken var slut övade jag på Winnerbäcks texter. Lyssna - sjunga - spola - upprepa. Men jag har bara en skiva med mig och det är samma som sist!!! Kanske blir trist??

M har redan landat på kudden. Jag råkade somna på soffan i eftermiddags och känner mig inte trött. Får väl ändå lägga mig snart.

Har hunnit plugga ganska mycket denna veckan. Hyffsad koll på familjerätten. I veckan som kommer har vi oppositions seminarium, vårt grupparbete. Sista obl momentet förutom tentan. Muntligt framträde inför grupp.
Känns som om jag nog ska hinna plugga igenom allt. Men färdig - det blir man aldrig... Inte med studier...

Idag var M ute och gick jättelänge med vovvs. Vet inte om det beror på det men när Nova skulle resa sig för kvälls-kiss så var hon sjukt stel... Hon fick sista Rimadylen i tisdags. Sedan höll effekten någon dag till och sen börjar man se hältan. Kommer i höger bak när hon vilat. 5 steg sen är det bra. Förslitning? Pålagring? Känns jobbigt att veta att hon har ont. Hon har ju inte haltat när hon fått smärtstillande. Var så oförbered. Dök ju upp när vi var i Stockholm. Innan dess har vi aldrig sett någon sådan hälta.
Ska läsa på lite om Glucosamin. Sedan tror jag att vi ska be och få en remiss till en ortoped. Men kanske får det ske i samband med knutan. Om den nu ska opereras, det vet jag inte. Den har krymt. Erik har sagt att mastocytom kan bete sig så. Men det kan ju också bero på att det är en ofarlig talgknuta.
Stackars sötaste Nova... Lilla sötpajen...

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback