Färgspruta

Denna färgspruta har jag läst mycket om på olika forum.
Färgspruta PFS 65
Folk är jättenöjda med den! Lågt pris (ca 1000kr) och proffsigt resultat på kort tid.
Precis vad man önskar eller hur?
De nackdelarna som nämns är att den låter lite (men man kan ju ha hörselskydd) och att det tar en stund att rengöra den. Men även det kan jag stå ut med!
Vi har både uthustaket och hönshuset (in+utsida) framför oss så det känns som en rimlig investering

http://www.jula.se/fargspruta-pfs-65-136665

Eller vad säger du?!
Postat av: Jenny

Vi har tryckluftsmaskin men jag har inte vågat testa den ännu.. Ute är jag lite rädd för att det kommer färgdroppar som man sen hittar på ex. bilen. Men du kan väl testa så kan jag testa min sen.. hihi.. ;-)

2010-04-11 @ 09:22:01

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback