Slappesöndag!

Oj vilket maraton jag fick i helgen.
Efter duggan blev det alltså tåg till Stockholm istället för flyg, missade middagen med styrelsen, ramlade in på hotellet vid midnatt, upp vid 7 och åt frukost, möte hela dagen. Tog en snabb sväng i några affärer innan jag tog tåget hem. Renskrev protokollet under nästan hela resan och ramlade in här hemma vid 23,20.
PUST!

Tre sekunder

Idag har jag bara suttit i en solstol och sovit eller läst i min nya bok.
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9186369261
Löjligt att den kostade 75kr på Seven Eleven och 39kr på AdLibris.... Men men. Den verkar bra!

När jag var borta har Mattias gjort klart vår grusgång! Det blev jättefint!






Vi har ändrat lite på staketet, tyckte att det var för tvärt innan. Vi satte en sektion diagonalt och tog bort en stolpe.
Så här såg det ut innan:









Eller vad säger du?!
Postat av: madde

Vilken skilnad!

Grymt bra jobb ni har gjort!



Kul att se före bilderna med, det ger mig lite hopp!!!



Kram

2010-04-26 @ 00:05:45

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback