Servetter och zink


Här ser ni min nya servetthållare från Magasin 36. Det är ganska löjligt med servetthållare, tycker jag. Vanligtvis. Men denna kunde jag ikke motstå! Precis min stil! Och det är faktiskt ganska bra att ha servetter till hands.
Till höger kan ni se våra äggkoppar från Mölle Krukmakeri. Får stå framme som prydnad. De är så vackra!

Blommorna FICK jag av Emma i Blomsteraffären Inspira, Häljarp. Jag åkte dit och beklagade mig för att jag fick så dålig service i en annan affär. Var på pissigt humör! Då GAV hon mig dessa!! De började blomma över och hon skulle stänga. För mig gjorde det en milsvid skillnad! Emma hade oxå en vacker zinkbalja till salu. Jag ska nog åka dit imorgon och köpa den. Ja, blommorna gjorde sitt till att jag bestämde mig för det :)

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback