GI

Från påsk till midsommar har jag tack vare GI fått jämnare blodsocker, slipper sockersug, har tappat 13 kg och gu' vet hur många centimeter. Från BMI 26,3 till 21,3. Stolt, nöjd och snygg (haha) lättar jag nu på den strikta kosten och välkomnar fler långsamma kolhydrater in i vardagen. LOVE GI, alltid gott, alltid mätt.
Två kilo till vill jag gå ner, tror jag, vi får väl se vad spegel säger och hur det känns. Svårt att sätta ett viktmål, från början trodde jag att jag skulle gå ner 2kg. Det hade inte gjort till eller från kan jag säga.

Träningen ligger på is. Först var det tenta, sedan var det förkylning och sedan var det jobb som kom ivägen. Och nu har mitt 4-månaders kort gått ut. Jag köper nytt i augusti, det var faktiskt min plan från början. Jag vet att jag brukar ha fullt upp på sommaren och vill inte offra tid i en svettig lokal :) Cyklar lite och har dammat av roller blades:en. Känns helt ok!

Glad sommar alla söta vänner!
Christin

Christin Andersson


Eller vad säger du?!
Postat av: Sophia

Klart du ska vara stolt, så duktig som du har varit! (men jag förstår fortfarande inte var kilona suttit) :)


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback