Jag vill ha en Ernst på ena axlen, en trädgårdsmästare på den andra och en tant som lagar mina kläder ....

Idag har varit en riktigt go' dag!
Startade så klart med min älsklingsfrukost. Bara där blir jag på gott humör! Startade dagen vid 08.00 idag men skulle inte iväg förrän senare. Skönt att såsa runt! Sedan kom min storebror Fredrik på besök. Det blir inte så himla ofta, han brukar bo i Halmstad men har numera jobb i Stockholmstrakten. Idag var han i Skåne och tittade in på en kopp kaffe under boken längst ner i trädgården.


Jag har fem bröder. Här tillsammans med min man, tror att det är två år sedan.
Wiktor, David, Sebastian, Mattias - maken, Patrik och Fredrik.

Sedan åkte jag till Face & Body och hade hand om en favoritkund. Mycket att prata om!
På eftermiddagen kom våra vänner Petter o Helena hit. De bor i Laos och är bara i Sverige en gång om året, så det var ett år sedan sist. Kul att visa dem vad som hänt här hemma sedan dess och kul att höra hur det går med deras arbete med Burapha och snustillverkning. Fantastiskt driftiga och passionerade människor som jag är så tacksam över att ha som vänner!
Vi tog en tur till Landskrona där vi åt god mat och pratade vidare.

Nu har jag avslutat kvällen med att kika på Ernst i TV4 play. Fantastiskt inspirerande!
Imorgon, jobb i Danmark.
Foto: OTW/TV4
Jag vill ha en Ernst på ena axlen, en trädgårdsmästare på den andra och en tant som lagar mina kläder och bakar bröd. Då vore mitt liv fullständigt!


Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback