Planerar...

...min morgondag! Ska fylla den med sådant jag älskar! Njuter av att vara ledig, jag hade jobbat 7 dagar på raken när jag idag var ledig. Är alltså ledig imorgon med. Tror att dagen kan bli ungefär så här:

ca kl 8
Går upp. Gillar att gå upp lite halvtidigt när jag är ledig, då får man ut så mycket av dagen och det är så friskt och fint ute. Förr var jag en riktigt sömntuta, men nu har jag bättre sömnvanor så jag är oftast utsövd vid den tiden.

ca kl 9
Frukost. Har färska jordgubar i kylen! Jippie!! Det blir dem och fil.

ca kl 10
Snabb sväng till IKEA. Vill köpa
solcellslampor till relaxplatsen.

Lunch
GI burgare på Max? Det är så sjukt gott!! Faktiskt med nyttigt bröd men jag brukar ta bort det ena för att inte chocka magen. Till det blir det minimorötter och vanligt vatten. Hur fint som helst!

Eftermiddag
Skrota runt i trädgården. Måste klippa några buskar nu efter att de blommat.

Kväll
Njuta i solnedgången med thé och mörk choklad. Lör-mån blir det jobb igen.




SOLIGSolcellsbelysningröd, vit/blåDiameter: 30 cm


Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback