Ocensurerat



Såhär trött var jag efter träningen igår!
Blev brutalt påmind om VARFÖR jag inte gått på medel innan. För att jag äter en kost utan kolhydrater och då orkar man inte mer än låginteniv träning!!!! Jag var helt helt slut, ni vet hur det kan bli, man mår illa och rummet snurrar.

Note to self:
Inte hårda träningspass utan kolhydrater.

Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Hihi.. jag som tyckte jag var helt slut efter jag spungit och gått en sträcka på 2,5km igår.. men att dömma av ditt ansiktsuttryck så var nog medelgympan värre! :P

2010-06-01 @ 16:58:20
Postat av: Jenny

Till denna bild skulle det funnits en gilla knapp.. =)

2010-06-01 @ 19:34:35
Postat av: Sophia

Härligt att vara trött, helst ska man ha en papperskorg i närheten som man i västa fall behöver använda :D

Det där att träna intensivt utan relativt mycket kolhydrater är en konst. Det gäller att vänja kroppen och använda mer fett som energi vid hög intensitet. Äter du tillräckligt med fett??

Fördelen med mindre kolhydrater är att det ger mindre mjölksyra och det gillar vi :D

Ge inte upp utan fortsätt att utmana dig!

Kram


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback