Bas puls

Blev det idag.
Tänkte först KiBalance men ville ha mer fart.
Tittade på spinning (hua) men det var fullbokat (otur?!).
Bestämde mig för Core men när jag kom dit var det ombokat, hade jag missat. Så det blev ett fartfullt baspass. Lite svårt med kordinationen men hänger redan med bättre. KUL!

Det är väl ingen hemlighet att jag lätt kan bli fanatisk. Allt eller inget. Och nu är det massa Friskis. Får se hur länge det håller i sig :) Det blir bas puls imorgon också och Core eller Box - båda låter spännande - på torsdag. Sedan är det helg och Stockholms besök = ingen mer träning.

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Jag vet vad du menar... allt eller inget! Försöker dock lära mig att tänka om, men det är inte lätt. :)

2010-03-17 @ 09:43:48

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback