Härliga tider!

Idag har vi jobbat i trädgården! Det finns massor att göra. Idag hjälptes vi åt med oxelhäcken. Vi bestämde oss för att klippa ner den till 40 cm för att få den lite mer tät nertill. Vissa plantor var ganska dåliga så det var nog ett bra beslut. Lite kalt nu, men långsiktigt blir det nog bäst :-)


Före (nya grensaxen syns till vänster, inköptes på mässan i Malmö)


Under tiden


Sidenbjörnen och Yllegrisen var så klart med! Tjorven hade dubbla täcken och Nova hade en fleecetröja under tecket för att inte frysa. De tyckte att det var så mysigt och låg och sov helt utslagna i solen. Fler som längtat...

Vi tog även oxelhäcken på baksidan av huset, ingen bild på det nu dock. Den hade ganska många dåliga träd, får se hur det går. Vi ska under våren plantera lite mer oxelhäck så att det blir lite mer enhetligt.

När Mattias var på tippen klippte jag schersminen.

Blir kanske inte några blommor i år, jag klippte den ganska rejält.

Sedan blev jag bjuden på grillad korv och nu känner jag mig ganska mör! 6 timmars kroppsarbete i -1 grader, sol och lite blåst. Hur ska jag må imorgon??

Nu, pizza!!!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback