Stadshuset

Här kommer en bild på mig när jag skulle på galamiddag i Stadshuset i fredags.
Klänningen köpte på MQ jag för 8,5 år sedan och den är en stor favorit! Skorna är från Vagabond, också några år gamla - då är dom som bäst! Boleron kommer från Saint Tropez och är ny. Love färgen! Halsbandet kommer från Indiska och är ganska nytt.


Jag nollade i torsdags, -10kg på 8,5 veckor! Oförskämt bra har det gott!

Till förrätt fick vi rökt vildsvin med sallad. Varmrätt var lax med sås, bönor och potatis (inte för mig!). Efterrätt var en slags glass. Så det gick ganska bra att hålla sig till GI, förutom socker i desserten och några glas vin. Vågen säger att det var ok, bara något hekto upp.

På middagen uppträdde dels en operasångerska och dels ett ABBA look-a-like band. Det var en jätterolig kväll!
Resten av tiden har det mest varit massa jobb. Kom hem sent igår och har sovit hava dagen idag. Laddar inför de sista dagarna med tentaplugg.

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback