Ego-boost III

Igår vad jag på Friskis & Svettis och tränade yoga.
Hamnde bakom min core-instruktör och ungefär följande konversation utspelade sig:

-Åh nej, ska du vara bakom mig!
-Haha ja jag ska kolla hur du gör!
-När man har pass är det alltid någon som utstrålar extra energi och fokus och det är du!
-Va? Menar du det?!
-Ja annars hade jag aldrig sagt det!


Hon, som varit instruktör i 17 år, kände sig alltså lite pressad över att jag som tränat några månader skulle stå bakom henne! Det är inte klokt att hon tycker att jag har tränings-utstrålning! Jag trodde att jag utstrålade utmattning och dödslängtan :) Det var väldigt smickrande att hon sa så!
Tyvärr har core:n uppehåll under maj månad. Det var därför det blev yoga igår och bas innan i veckan. Nästa vecka blir det bas och, om min nya träningskompis också kan, box på torsdag. Om hon inte kan får det bli kanske bli ett medelpass istället. Två gånger i veckan är lagom tidsmässigt för mig.


Eller vad säger du?!
Postat av: Anonym

:)Sånt är härligt att höra!

2010-05-14 @ 19:49:59
Postat av: Annika

Tjoho för dig :)

Idag har jag provat ett mixpass, det var roligt! På måndag slutar jag 17 och hinner inte baspasset, kanske medel 17.30 istället?! På torsdag är jag ledig från jobb men ska på laserbehandling så jag vågar nog inte boxas då men kanske ett baspass?!

2010-05-15 @ 17:19:07

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback