9 dagar kvar

Nedräkningen fortsätter... Det är jobbigt nu när man bara väntar. Sysselsätter mig ju, men att inte ha exakt koll på schema och hur det ser ut och ja allt jag kommer att få se den 1/9 och där efter är jobbigt... Måste kolla upp bostadsbidrag igen... *Mental anteckning*

Jag stör mig fortfarande på tipphistorien. Det är faktiskt så att jag har kunnat backa med släp. Minns när jag SJÄLV åkte och hämta Wahlrona (min häst), lastade henne SJÄLV, körde till sommarbetet i Marieholm, lastade av och på någotvis krånglade mig ut från kostigen igen. Jag minns definitivt att jag backade. Men så är det också 5 år sedan. Så jag stör mig mest på att jag inte kunde!!! Tränande lite här hemma när jag kom hem, sjutton vad snabbt det sticker iväg på sidan! Ja ja, vad har man killar till?!

Idag har jag och M varit i Helsingborg och bytt lite saker på IKEA. Faktiskt inte vårt fel, säljaren hade skrivit in fel saker. Drygt. Det tog 1h att byta dem!!! Det var även något fel på kvittot. Men nu har vi fått rätt saker, hoppas vi, och även kompletterat med "smyg-stängare" för skåpsluckorna. Har ju till lådorna, men nu även till överskåpen. Verkar bra, så smäller de inte.

Nu när jag kom hem så pratade jag med en tjej som ville sälja lite juridikböcker. Skall köpa 3 av de obligatoriska till första delkursen av henne för 150,-. Nypris 689,- Inte så illa! Blocket är bra! Skall hämta dem i Helsingborg nästa vecka när jag skall dit. Behöver ytterligare 3 st till första delkursen (1:a terminen består av 5 delkurser) och de kostar nya 835,-
Dyrt m kurslitteratur. Tur att jag fick lagboken, den kostar säkert över 1000,- bara den! Får leta runt lite mer på blocket och se om jag hittar de andra, annars får jag väl köpa dem nya.

Nu skall jag ut till huset och grejja lite med innerdörrarna. Jag tar ju bort färg på dem, men har inte hunnit göra något med dem på 2 veckor. Om ni har tur så lägger jag upp lite bilder på hemsidan ikväll!

Skall köpa en ny dator, för studierna. Funderar på denna: http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspnnb_1525?c=se&cs=sedhs1&l=sv&s=dhs
Någon som vet något? För mig är det viktigast att den är lila.... Och att jag kan blogga! :-D

Ting!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback