På söndag kväll...

... befinner jag mig i Örebro.
Tänkte köra bil dit. Enligt Eniro är det 47 mil och bör ta 4,5h. Om jag bara räknar bensin så borde det kosta ca 660,- (om bilen drar 1l/mil). Att flyga kostar 700kr enkel resa. Tåg beror på när man kan boka biljetten och när man kan åka, men när jag tittar nu hittar jag för ca 500,-. Jag har inte kollat upp rabattkort, bara studentrabatt.

Packlista:

  • Madrass (nej förresten, liggunderlag, får köpa en madrass på IKEA när jag kommer upp, annars får inte Nova plats i bilen!!!), sängkläder, kudde, täcke
  • Böcker, block, pärm, dator
  • Kläder
  • Hygien, handdukar
  • Cykel? Nej, den får vänta. Nova skall med!
  • Nova skall följa med, mat och liggplats.
  • Massagebänk och tillbehör

Vad mer kan man behöva första veckan? Kommer att komma hem för att jobba den helgen.
Husgeråd lär inte behövas eftersom jag är våldgästande inneboende! Mat och allt sådant får jag köpa på måndagen.

Just nu känner jag mig nervös... Kan det inte bara bli måndag snart så jag slipper fundera... Tänker mycket på salongen, hur skall allt klaffa. *magont*

Igår målade jag hela undervåningen i huset! Ja, inte fönsterkarmarna, de skall spacklas först. Men det andra blev vitt och grannt! Mattias har kaklat badrummet och skall lägga golvet i badrummet idag. Det drar ihop sig!!! Blir så bra!

På lördag fyller lillebror David 24 år! Grattis till honom!

Hejs svejs!


Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback