Studier

Jaha, om 14 dagar har jag haft min första dag på universitet...
Underbart skrämmande tanke!!

  • Mattias - min älskling stödjer mig helhjärtat! Love!
  • Boende - skall bo hos en tjej som jag hittade på nätet! Vi känner inte varandra men hon verkar snäll :-)
  • Lån - CSN är klart. ca 7500pix/månad. Känns som en utmaning...
  • Polisen - uppdraget är avslutat i förtid, skall bara hämta lite saker.
  • Salongen - Ine skall hålla ställningarna, jag är hemma vissa helger och på sommaren
  • Huset - vi behåller det naturligtvis. Inflyttning i oktober. Känns trist att inte få bo där full time
  • Vovvs - hos husse till att börja med, kanske hos mig sedan. Frivillig medhjälpare sökes!
  • Litteratur - skall köpa till första delkursen. Kanske kan hitta på blocket. Skall få en lagbok av en kund imorgon! Snällt!
  • Åka hem - ja. Ofta!!! Tåg, flyg eller bil.
  • Byta stad - tidigast efter 3 terminer och i mån av plats. Jag hoppas och tror att det gör det och att jag kan få den. I Lund alltså.

Tja, det var väl det... Jurist nästa!!
Ting!


Eller vad säger du?!
Postat av: Pia

Hej där!

Vad är på gång.

Jag sitter som ett frågetecken.

Försöket gå tillbaka i bloggen men jag blir inte klokare.

Snälla hör av dej, jag är supernyfiken

Kram Pia

2008-08-19 @ 08:15:37
Postat av: Ann-Marie Larsson

Jag tycker att du Christin är enorm. Du kan verkligen hantera många bollar i luften samtidigt. Så mycket att tänka på och klara av. Du kommer att lyckas. Du har ju en enorm målmedvetenhet. Men, så tufft och så roligt! Örebro är en mycket trevlig stad skall du veta. Daniel hängde ju där för fem år sedan och vi med för den delen. Nu skall han ju dit igen i oktober till och med januari och därefter Trondheim. Stackarn! Jag tror inte han vet om han är svensk, norsk eller dansk längre. Men han är också väldigt ambitiös och har arbete hela tiden. Du vet showbis-branchen-den är tuff. Nu är han hemma här med sin kära Lisa(dansare oxå) tills på fredag. Då sticker han till New York tillsammans med en polare på ren semesterresa. Daniel vet ännu inte sitt boende i Örebro. Ni kommer säkert at träffas där, kusiner emellan. Vill med dessa rader bara önska lycka till med studier och allt. Du har ett bra stöd av Mattias, det förstår jag. Ensam kan vara stark men två är starkare! Hej då hälsar moster ann-marie.

2008-08-19 @ 21:04:18

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback