Lars!!!

Älsklingstext:

och om jag kommer dit igen
har du en plats där jag kan vila
ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån
ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

(Perfekt att jag har ett fönster mot en å nu!)

Bör höras:
http://se.youtube.com/watch?v=xGCrrkwz3wk

Välgörande ändamål:


Lars Winnerbäcks singel Strimmor säljs till förmån för Amnesty
Lasse har tagit alla kostnader själv och hela intäkten (ca 16 kr per såld singel) går till Amnesty.

Singeln kan du köpa i skivbutiker på stan eller på nätet.

http://www.winnerback.se/



Most wanted:

Solen i ögonen är en dokumentär- och konsertfilm om Lars Winnerbäck, inspelad under succéturnén sommaren 2008. I filmen låter han för första gången ett dokumentärteam komma honom in på livet. Vi möter honom backstage, på scen och t o m på en låtskrivarresa till Berlin. På konserterna framför han en lång rad av sina mest kända låtar, inklusive den Grammisbelönade Om du lämnade mig nu tillsammans med Miss Li. Samtidigt visar filmen också en artist som brottas med sin roll som hyllad rockstjärna och som plågas av pressen inför konserterna. Släpps 10 dec.


Eller vad säger du?!
Postat av: Kjärstin Andersson

Tycker också om Lars W.

Tycker också om följande nätbutiker:

www.lavenderfields.se

www.nordljus.net

www.byvalentin.se



väl värda ett besök alla tre...

härliga, nostalgiska prylar för slott och koja,

antingen man är lycklig ägare till en tjock börs eller bara en liten, liten slant...

att bara titta kostar ju ingenting...



Må gott! / mammi

2008-12-06 @ 21:30:54

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback