Snor en lista från Anneli!

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat?

Jag gillar mitt namn! Efternamnet kunde dock varit mer fantasifullt.


2. Saknar du något i ditt liv?

Pengar och en eltandborste


3. Sommar eller vinter?

Vår!

4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?

Utstrålningen!


5. Vilken är den bästa julklapp som du fått?

Hmm, kanske när jag fick min undulat Fillipus? Bland de bästa födelsedagspresenterna kan nämnas min Bubbla och min kamera!


6. Påverkas du av media och alla sk ideal?

Påverkas av dokumentärer och liknande genom att det får mig att tänka till. Ideal - njae. Tror inte det.


7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?

På Åvik! Kanske ett par månader varje vinter på ett varmt ställe, Ho Chi Minh t.ex.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?

Njae, det verkar inte konstruktivt att ångra saker.

9. Hur många barn vill du ha?

?
Kanske ett kanske tio! Kanske inget, kanske ett från Vietnam.

10. Har du återkommande drömmar?

Att jag flyger, upp bland molnen, gör looper etc.
Att jag inte kan se. Det är jättehemskt.


11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle det vara?

Är popcorn en maträtt? Nähä då blir det naccho tallrik!


12. Märkeskläder eller inte?

Både och. Men framför allt försöker jag hitta kvalitet.

13. Vart ska du/ni fira jul?

Getinge med delar av familjen.


14. Har du ett nyårslöfte?

Nä det brukar jag inte ha tid med!

15. Vad har du för planer för dagen?

Planer för kvällen,
plugga
göra popcorn och se på TV
hämta Mattias som är på julbord i stan


Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback