Zzzzzz!

Oj vad jag var trött!!!

Igår efter tentan (hoppas att det gick vägen men det kan mycket väl bli omtenta. Den var svår.) så gick jag raka vägen hem till sängen. Jag var helt förbi. Hade ju kört upp dagen innan och det har varit fullt ös en tid nu. Typ.... Senare kom min kursare Anna som sovit hos mig, hon hade saker kvar och det var lite tid kvar innan hennes tåg gick. Så då var jag vaken ett par timmar. Men sedan somnade jag igen.... Var vaken lite på kvällen och natten sen sov jag till 10 i morse!!! Upp och gav Nova mat, sedan sov jag till 14 igen.... Lide trött!

Idag har jag fixat mina naglar (permanent lackning), vaxat benen, färgat och plockat brynen, målat tånaglarna och gjort en ansiktsbehandling med ånga och allt! Har ju min lilla ångapparat här. Sedan har jag städat och packat upp väskan. Skall bara dammsuga och torka golvet så är det fin-fint här!

I slutet av nästa vecka kommer mannen med stort M hit!!
Vi hoppas att vi skall få gå på Nya ParkTeatern och se Revyn som min kusin Daniel dansar i. Vi har dock inte fått några biljetter ännu. Vi tänkte även handla lite julklappar och kanske åka och hälsa på Anneli och Jonas. Jag tror att Mattias hade tyckt att det var kul att se deras fina fina hus! Och träffa bus tvillingarna Willhelm och Ludvig. Undra om Mattias har tänkt på Stubbevakt??? Måste påminna honom om det. Lilla Tjorv kommer med såklart!
Mattias säger att han skall ha med sig en överraskning till mig!!
Någon som skall få mig att komma ihåg honom, Tjorven, Stubben och huset.
Ganska spännande, vad kan det vara???

Nu tänkte jag titta i nätbutikerna som lilla Mamma tipsade om. Såg spännande ut!
Natti natti!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback