andringar

pga miss från vår resebyrå ar vi ff fast i kph. åker 16 via london och hongkong. kommer fram lite senare allt som allt och samma på hemresan! Inte kul men de har fått ersatta oss med en hotellnatt iaf. nu skall vi ata, hørs sen!

Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Hej! såå himla typiskt att det skulle vara något som krånglade. Vi får hoppas att ni kom fram helskinnade trotts vändan i Hongkong.. Jag och Stubben mår bra, han ligger för närvarande brevid tangentbordet och sover. Var visst lite sällskapssjuk.. hehe! Första kvällen i stugan har gått åt till att packa upp, laga mat(letandes efter div verktyg) och lite TV tittande :) måste nog tyvärr göra lite läxor me.
Hoppas att allt går bra nu!
Vi hörs om inte spökena tar mig i natt vill säga.. Kram från oss i stugan!

2008-01-28 @ 21:18:07
Postat av: Kjärstin Andersson

Hej !
Ändring i resplanen....
Nåväl, det viktigaste är väl dock att resan inte blev inställd, eller hur?
Hoppas detta blir bra.
Här i Getinge är allt bra. Tjorven och Sanna är riktiga kompisar nu! T.o.m. leker med leksaker och busar lite med varandra. Det verkar som Tjorven tycker att det fullt OK att lukta på staket, stolpar, grästuvor och annat man möter på promenaderna.
Efter lunch-rundan idag, försökte hon övertyga mig om att lite lunch mitt på dagen vore väldigt gott... Tyvärr lyckades hon inte få mig att lyfta på locket till den där svarta hinken, men Ni skall veta att hon verkligen försökte....
Natten har hon tillbringat i samma rum som Sanna, där i fåtöljen fann hon natt-ro.
Regn har fallit här idag, inget vidare, men vi hoppas på bättre väder imorgon, då tar vi nog en JÄTTE-runda, vi tjejer...
Passar samtidigt på att hälsa till Stubben och Anneli och önskar dom mysiga kvällar, utan spöken !
Kram från oss i Getinge, mam, pap, Tjorven o Sanna.

2008-01-28 @ 23:47:54
Postat av: Moster Ann-Marie

Hej! Ursäkta att jag tränger mig på. Råkade bara titta in. Passar då samtidigt på att önska Er en trevlig resa. Var rädda om Er och ha roligt. Pratade med Kjärstin idag och hon beskrev Tjorven som nyfiken och med kontrollbehov. Hon låg med ryggen mot och samtidigt ett öra upp som om hon tjuvlyssnade när vi pratade i telefon. Jag kan förstå henne för vi hade spännande saker på gång. Tallin-resa i mars. Redan bokad så det så. Kjärstin o Christer följer med. Även Björn o B-I, P-Å o Ann-L och kanske flera. Trevligt! Som sagt sköt om Er så hörs vi. Hälsningar Din Kära Moster. Ps. Fick hälsningar idag på posten från Basse och Wictor. Hur grymt som helst i Åre tycker Wicke.

2008-01-29 @ 19:15:53

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback