Drygt 40h...

....kvar tills vi går upp i Sverige för sista gången på 5v!

Det känns aningens overkligt! Är på Hven och det blåser och ruskar som bara den. Vi får hoppas att våra 50 gäster vågar sig hit och att båtarna går som de ska. Det viktigaste är faktiskt att de går hem imorgon ;-) Så jag kommer hem och kan packa det sista!!

Idag skulle Mattias hjälpa Robban med lite i lägenheten och sedan fira Katrine, som fyllt år. Synd att man inte kan vara med, skall sova på ön. Imorgon skall vi åka och lämna hundarna hos respektive vakter, jag kommer sakna de små liven!!! På kvällen kommer Anneli som skall ta hand om hus och hem. OCH Stubben, mycket viktigt!!!

Nu skall jag återgå till mitt arbete! Vi hörs!
Christin

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback