Dyrt att ringa...

Kollade upp lite priser nu...

Att ringa till Sverige från Vietnam kostar 12,20/min
från Kambodja 24,-/min
från Thailand 12,64/min

Att sms:a från Vietnam kostar 1,56
från Kambodja 2,47
från Thailand 3,63

Mms fungerar endast i Thailand och då kostar det 10,- att skicka. Att ta emot skulle kosta 9,50.

Samtalstaxorna tickar även om någon skulle prata in på telefonsvararen, så GÖR INTE DET!!! Skicka gärna sms eller skriv i bloggen. Mejl och facebook går ju också bra, vi kommer kolla dem med jämna mellanrum.
Dock kommer vi inte att kunna skicka mms så mycket som jag trodde, så bilder i bloggen kommer när vi har laddat upp bilderna från vår kamera till datorn.

Det är dyrt att ringa utomlands!!!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback