Grattis Christin!




Grattis Christin, 26 år 17/9!!

Eller vad säger du?!
Postat av: Ann-Marie Larsson

Grattis Christin! 26 År

Moster Ann-Marie med familj skickar hälsningar på födelsedagen. Läser emellanåt på bloggen men kommenterar inte så ofta. Nu kommer dagens kommentar. Hoppas det inte är en låtsastårta du har på bilden utan att du har fått smaka på riktigt. Det är du verkligen värd. Även om det är bra att äta nyttigt får man unna sig sött o gòtt på självaste födelsedagen. Firar du den i din énsamhet`i Örebro. 26 år är en aktningsvärd ålder så akta dig för sjutton så ofta du kan. Jag förstår att du har det intensivt men unna dig en skön födelsedagskväll. Kanske skall nämna att nu har vi tre av fyra söner i Stockholm. Farligt värre. Daniel är i Stockholm och tar klasser fram till jag tror 10:e okt, då han skall infinna sig i Örebro. Han har nog fortfarande inget boende där. Han har nyss kommit från New York och har inte haft tid. Det ordnar sig, säger han.

Födelsedagskramar från Ann-Marie. En Moster som har stenkoll på födelsedagar. (I morgon den 18:e fyller din kusin Maria 30 år och snart, närmare bestämt den 28:e i denna månad fyller din gamla moster Britt-Inger 60 och Per-Åke 63, din gamle morbror)

2008-09-17 @ 19:22:20
Postat av: Jenny

grattis grattis... =)

Postat av: madde

Grattis i efterskott!



Hoppas att du har det bra. Nu får jag ju hålla lite koll på dig här på bloggen :)



Så fint ert hus blir. Ni har ju toppen smak!



Kram på dig/Madde

2008-09-23 @ 18:26:47
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se.

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback