Höst i Örebro



Jag bor i det vänstra huset. Fönstret på översta raden, det 4:e från höger!


Utanför vår port. Gångvägen går förbi nästa hus (student korridorer) till universitetet.


Min vackra följeslagare!


Älskar att busa!

Eller vad säger du?!
Postat av: Annika

Härlig bild på en vacker dam!!! Hon ser ut att stortrivas!

Jätteroligt att läsa dina inlägg, allt verkar vara bra och huset var ju jättefint. Jag har ett bra recept på en god soppa som ju borde vara ganska billigt att göra, iofs ska det helst i färska örter och de kostar ju lite men i alla fall så skriver jag ner det åt dig!

MIXSOPPA

3 morötter

200 g rotselleri, typ en st lagom stor

2 potatisar

1 gul lök

½ röd chili

2 buljongtärningar

Färska örter

1,2 liter vatten

1 burk lätt creme fraiche

Salt & peppar

Dela grönsakerna i mindre bitar och koka dem mjuka, tillsätt örterna (hackade) samt creme fraichen och mixa alltihop!



Nu ska jag äta lite grillad kyckling med guacamole! Sen ska jag byta till "vinter"täcke, var och köpte ett nytt på Jysk innan, mitt gamla duntäcke blev ju sådär efter sista tvätten om du minns...

Hoppas du får det bra i Sthlm, var rädd om dig!

Kramar A

2008-09-13 @ 18:05:03
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-13 @ 18:08:22
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback