Samanfattning vecka ett!

Sitter på salongen, ikväll skall jag köra till Örebro. Det är lååååångt... Tar 5h. Känns lite jobbigt att det är så himla långt. Kvistar ju inte hem på en kafferast direkt...

Lite om min vecka:
Datorn fungerar, är uppkopplad på internet från lägenheten.
Har fått mina böcker, förutom två som kommer imorgon med post.
Nova har funnit sig mer tillrätta, även om hon är lite orolig.
Jag hade föreläsningar mån-ons. Körde hem på kvällen. Pluggade tors och har jobbat fre-sön.
Nästa helg skall jag till Stockholm, SHR styrelsemöte.
Vi pratade om att köpa en annan bil till mig, som dricker mindre.

Lite om huset:
Jag har till min stora sorg inte hunnit vara där denna helgen.
Mattias lägger golvet på bottenplan.
Vi har beställt vitvaror. Har även tittat ut blandare till köket, heltäckningsmatta till OV och bänkskiva till tvättstugan.
Vi kanske kan flytta in om 1 månad.

Nu skall jag ha kund!
Ting!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback