Capio Citykliniken

Först hade jag en läkartid här i Örebro. Men dom är så himla svåra att nå, det går inte att komma fram. Så när jag var tvungen att avboka tiden för att jag planerade att åka hem under den tiden så bestämde jag mig för att gå i Landskrona istället. Är listad på Citykliniken. Ringde dit. Kö. Jag fick lämna mitt nummer och de ska ringa upp. Svaret i Örebro är: "Tyvärr har vi inga lediga telefontider just nu. Försök senare". Landskrona avgjort bättre.

När jag satt och väntade kollade jag in vad Capio kunde erbjuda. Jag häpnade!!!
De har allt!! T.o.m massage och restylande!!!
Det går framåt för våra alternativa metoder!

Astma- KOL mottagning
BVC
Diabetesmottagning
Distriktssköterske- mottagning
Familjeläkare
Företag
Gynekologi
Hudmottagning
Hälsokontroll
Intyg
Kiropraktor
Laboratorium
Massage
Mottagningssköterskor
Ortopedi
Privata sjukförsäkringar
Psykiatri
Psykolog
Restylane
Rökavvänjning
Sjukgymnast
Vaccinationer
Vårtmottagning

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback