El Stockholmo

Nu är jag och tjejerna i Stockholm.
Stack från Örebro kl 10 i förmiddags. Var på möte 13-15. Dom uppförde sig ganska bra, men var lite otåliga. Inte kul att ligga på kansliet när man åkt bil i 2,5h.
Sedan stack vi till hotellet. Jag hämtade bilen och parkerade den i garaget här ist. Gick ut med hundarna. Nova gillar ju inte att kissa om hon är stressad och något annat underlag än gräs är uteslutet. Så den första kissrundan när vi gick från kansliet till hotellet ledde inte till någon kissning. Men andra rundan hittade jag ett ställe som gick hem! Hon kissade en god stund :-) Tjorven har inga sådana betänkligheter. Hon kissar och bajsar var som helst. :-)
Nova kissade dock inte lika länge som han på Robinsson, det är på nu, han kissade ju sjukt länge!!!

Nåväl. Efter en pizza, äcklig, sitter jag nu här och surfar.
Vad dom gör?
Ja kolla själv:






Imorgon är det möte hela dagen. 10-16. Mitt första styrelsemöte som sekreterare! Kul!
Tjejerna får följa med som assistenter. Hoppas att dom kan slappna av... Brukar ju gå bra, men nu är det viktigt att det gör det. Dom får inte störa.

På kvällen ska jag träffa en gammal kompis... Några av er känner honom! Fundera på vem det kan vara så ska jag avslöja imorgon!

Natti natti!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback