Erik Mörne

Även Nova skulle få gå till doktorn. Ta prov på knutan.
Det var telefontid 12,30-13,00.
Det var upptaget H E L A tiden och ända till 13,15. Jag ringde var och varannan minut. Sedan svarade det inte.
SKIT.
Varför kan inte folk som är så himla pratsjuka boka en separat telefontid? Man måste ju kunna komma fram och boka en jävla tid!!! Stackars Erik, han är för snäll och alla utnyttjar det och pratar och frågar massor. Och han svarar snällt.
Jag hade hans mobilnummer så nu har jag skickat ett sms. Hoppas att han svarar på det.

Eller vad säger du?!
Postat av: Marta

Hej! Kan du svara mig via @ om det hände någon gång att Erik sa att han ska ringa men ringde aldrig?



den 8/11 kom vi för första gång till hand och tog vi blodprov hos honom, han skulle ringa fredag-måndag, gjorde inte det. jag ringde honom tisdag så bett han att återkomma till mig, gjorde inte heller det, ringde honom på torsdag, då skulle han konsultera hennes fall med en annan och ringa direkt, gjorde det inte heller och nu kan jag inte få tag på han på den vanliga nummer fast vi var överens att vi skulle börja med ett nytt medicin. Jag hittade ett mobil nummer men jag vet inte om jag ska skicka ett sms eller inte. Vad tror du? mvh marta roslaniec


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback