Huvudvärk...igen...

Kan berätta att min huvudvärk har kommit tillbaka.
Den försvann nästan helt under tiden jag var hemma.
Blev bättre när jag fick glasögonen, men det var också samtidigt som jag kom till Skåne.
Möjliga orsaker: allergi - mögel i lägenheten här?
Hur som helst. Glömde mina tabletter i Skåne. Är inte van att ha värktabletter, tar aldrig i vanliga fall. Så idag har det varit skit. Måste åka ner till apoteket imorgon och köpa nya. Det är lite jobbigt med Örebro, man kan inte bara ta bilen och stanna till vid apoteket och slinka in. Det är för stor stad. Man måste parkera och det kostar skjortan, även för en liten stund, eller så får man tar bussen. Aldrig något snabbt och lätt som hemma...

Nu är det fulla studenter utanför mig som sjunger rövarsången från Ronja Rövardotter. Hmmm.... Funderar på att joina dem i deras tonårsrus. Eller INTE. Mer huvudvärk. Nu sjunger som jättehögt. Dom ska nog med bussen till stan. Supa upp sitt stackars bidrag.

Nu ska jag googla HUVUDVÄRK.

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback