I natt jag drömde...

Fast det var faktiskt igår natt. Inte inatt.
Då drömde jag att Stubben kommit hem!!
Han hade röda stövlar på framtassarna och en pulsklocka på ena benet....
Det framgick inte om han hade promenerat eller fått lift....

Eller vad säger du?!
Postat av: Stubben

men matte.....



visst längtar jag hem till Skåne, men några röda stövlar har jag inte....



kanske jag kommer när du minst anar det, hoppar upp i soffan och vräker mig där, precis som förr i tiden....



måste dock säga att här i Getinge är det ok, visst kunde det varit bättre, men jag vill inte säga mer.



säger bara: bli klara med skolorna fort så kommer jag hem, här skall det visst komma valpar om ungefär 20 dagar, det kan bli jä-t störande...



puss från Stubben !

2009-04-07 @ 17:43:28

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback