Mija Kinning

På min båt!!!!!!!
Bara några meter från mig!

Hade det inte varit för den löjliga barnfamiljen som skrattade nästan hela båtresan, de tyckte nog själva att de var diskreta, men det var så övertydligt vad de fnissade åt och dessutom så pekade barnen flera flera gånger och sa Bygglov *pinsamt* , hade det inte varit för dem så hade jag nog satt mig hos henne och typ... berättat att jag gillar henne!

Hon satt istället och småpratade med en tant och jag tjuvlyssnade intensivt.
Hon verkade vara precis som i rutan: glad, öppen och trevlig!
Hoppas nu deras projekt på Hven är ett av dem som blir verklighet. Då ska jag spana in dem på riktigt!


Min idol! Bästa inredaren på TV.

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback