Underkläder som passar - vem???

Idag var jag på ett köpcenter som heter Marieberg. Handlade lite av varje. Bland annat tänkte jag köpa några nya trosor. Efter femtioelva andra affärer kom jag till H&M.
Och jag är uppriktigt förundrad över dessa extremt små tingestar som salufördes där.
VEM kan ha så små saker?

Det som gör saken extra konstigt är att det är på damavdelningen jag kollade.
Inte barn.
Det är en mycket märklig känsla att se saker som spets, push-up, strumpebandshållare och string i storlek av små, riktigt små tjejer.

När man ställs inför samma dilemma i Sydost Asien blir jag inte lika ställd. Där är det bara att gilla läget, greppa första bästa par i största storlek (Elepant size) och vara glad att man överhuvudtaget hittade något. Men här hemma? I Sverige?

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback