Getingstick

Jag visste att det skulle hända.
J*vla getingar.

Sedan ett par dagar har det kommit in getingar hos oss. Jag tycker att dom är obehagliga för dom surrar så nära en, gärna vid ansiktet.
Jag tycker inte att man ska slå på dem för då riskerar man att bli stucken i fingret, jag dödar dem hellre med en tidning. Men idag, när jag helt oskyldigt läste vid köksbordet, kitlar det till på benet. Jag skakar lite på benen för att vifta bort flugan. Då råkar jag klämma en geting som blir sur och sticker mig. Vad tusan gjorde den där?
Har tagit blöt sockerbit på, det sägs hjälpa.
Är irriterad, jag hatar dem, vad gör de i mitt hus? Jag visste att det skulle sluta med olycka.

Eller vad säger du?!
Postat av: Anonym

Det gör så himla ont. Usch för getingar! Man kan också smula en panodil och blöta upp den med vatten, hjälper jätte bra :)

2009-08-25 @ 15:56:39

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback