Inredningstidningar

Idag köpte jag Sköna Hem.
Den var verkligen en besvikelse. Sjukt dyra saker och ouppnåliga hem.

Jag prenumererar på Vackre Hjem o interior.
Den börjar kännas så där. Upprepningar mest.

I samband med bröllopet läste jag Gods & Gårdar.
Den var verkligen insirerande! Men kanske inte så användbart trots allt.

Jag brukar köpa Hem ljuva hem - trädgård, den är bra för den kostar bara 22,50! Men å andra sidan är den ganska tunn. Allers trädgård blir det ibland, helt ok men mest, ja, trädgård. I Stockholm senast blev det PLAZA interiör som också hade ett bra pris, men innehållet var bara snäppet bättre än Sköna hem. Mamma brukar läsa Drömhem & trädgård. Den är helt ok, men jag har inte fastnat.

Jag vill hitta en ny favorittidning!!!
Jag fattas en bra inredningstidning!!!

Eller vad säger du?!
Postat av: www.elliesdagbok.blogg.se

har du läst Bolig magasinet? Den har jag läst i många år. Min stora favorit. Men de senaste numerna har varit lite sämre. Men annars e den kanon. Fast den har ingen lantlig inredning. Living etc e med bra. Fast den kan man läsa på nätet!



Kram

Postat av: Elin

ELLE interiör. Den tycker iaf jag om:)

2009-07-13 @ 18:12:49
Postat av: ulrika

Hej Christin...har du testat Lantliv? Min favvotidning just nu :) kram

2009-07-19 @ 21:59:11

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback