Kul-lista

Köpt fin lila klänning och blommig skjal till bröllopet på lördag. Som hittat för 427,- på H&M. Inte handlat där på år och da´! Tur jag gick in!!

Nästa torsdag, besök hos zonterapeut för magen. Han var inte så optimistisk med tanke på att läkaren sagt IBS, sa att det var svårt, men vi ska försöka. Jag hoppas att det hjälper!

Massa inredning och utredning (inredning utomhus) idéer... Avslöjar inget ännu, ni får se sen helt enkelt! Men det är mycket sådant i huvudet nu.

På måndag är det Sunny Standup i Helsingborg. Johan Glans, David Batra, Henrik Schyffert för att nämna några favoriter som medverkar. Tror bestämt att vi ska gå!

18 september biopremiär för Stieg Larssons andra bok.

21 augusti LW släpper ny singel
21 september LW släpper nytt album och special box i begränsad utgåva (gissa om jag ska köpa?)
20 november konsert med LW i Malmö

Najs!!

Eller vad säger du?!
Postat av: Helen

Jag köpte en söt klänning på mq förra veckan som jag ska ha när Anna gifter sig,jättesöt!

Ska be Frida sminka mig,skoj med lite findagar! :)



Hoppas magen blir bättre!

Så fort du nämner LW så blir jag så glad,minns den kvällen och den tiden:)

PUSS!

2009-07-17 @ 15:24:02

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback